Deus spēlētāji strādā, lai attīstītu savas civilizācijas kopīgā vidē. Katrs spēlētājs sāk spēli ar piecām ēkas kārtīm, un gājienā spēlētājs vai nu izmanto vienu no šīm kārtīm, lai uzbūvētu ēku, vai arī izmet vienu vai vairākas kārtis, lai ziedotu dievam. Kartēm ir sešas krāsas: sarkana militārām vajadzībām, zaļa resursu ražošanai, zila tirdzniecībai, brūna punktu gūšanai, violeta tempļiem un dzeltena dažādiem efektiem.
Kad jūs uzbūvējat ēku, jūs to uzbūvējat atbilstošā vietā uz moduļu spēles dēļa, kura izmērs tiek noteikts, pamatojoties uz spēlētāju skaitu ar sešstūrainajām flīzēm, kas sastāv no septiņiem ainavas "apļiem", un pēc tam ievietojat karti savā personīgajā tabulā, atbilstošo krāsaino kāršu kaudzi un aktivizējiet visu to kāršu jaudu, kas jau ir jūsu tabulā, sākot ar karti kaudzes apakšā.
Veicot piedāvājumu, jūs izmetat kārtis, pēc tam saņemat palīdzību no dieva, kas saistīts ar kādu no jūsu izmestajām kārtīm, un kāršu skaits nosaka saistītās darbības stiprumu. Pēc tam jūs papildiniet savu roku līdz piecām kartēm.
Spēle beidzas vai nu tad, kad visi barbaru ciemati uz spēles dēļa ir ielenkti un uzbrukuši, vai arī tad, kad ir uzbūvēti visi tempļi. Uzvar tas, kuram ir visvairāk punktu.